مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-25بين الملل

«ایاد علاوی» سفر وزیر دارایی عراق به عربستان و کویت را «گدایی» دانست


رییس ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق ضمن انتقاد شدید از اقدام نخست وزیر این کشور در اعزام وزیر دارایی به کشورهای عربستان و کویت با انگیزه دریافت کمک های مالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایاد علاوی رییس ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق به شدت از اقدام مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید در اعزام وزیر دارایی خود به عربستان و کویت انتقاد کرد.

به نوشته پایگاه خبری شفق نیوز ، وی در سخنانی به مناسبت عید فطر، خطاب به مردم عراق گفت: من به شدت، طرح نخست وزیر در اعزام وزیر دارایی خود برای گدایی  کمک یا وام از دیگر کشورها را رد می کنم.

آیا این درست است که کشور بزرگی مثل عراق، باگذشت 17 سال از رهایی از دست نظام صدام حسین از کشورهای دیگر گدایی کند؟ علاوی تصریح کرد که از تمامی تلاش ها مقابل تروریسم و مهار گروه های افراطی و برقراری امنیت و ثبات کشور حمایت می کند و خود را در کنار کلیه نیروهای امنیتی عراق در هر بخش و تشکیلاتی می داند.

  وی افزود: دیگر زمان آن فرارسیده که انحصار اسلحه در دست دولت و سرویس های امنیتی باشد و یک فرماندهی کل نیروهای مسلح با حضور نمایندگانی از نیروهای پیشمرگه و الحشد مبارز تشکیل شود.

علاوی درباره شیوع ویروس کرونا در کشور و پیامدهای آن، خواستار مراعات توصیه های بهداشتی و پایبندی به دستورات صادره از سوی نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایاد علاوی» سفر وزیر دارایی عراق به عربستان و کویت را «گدایی» دانست

«ایاد علاوی» سفر وزیر دارایی عراق به عربستان و کویت را «گدایی» دانست