مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-25اقتصادي

3000 میلیارد اعتبار برای آزادراه الموت - قزوین لازم است


استاندار مازندران ساخت آزادراه الموت - قزوین را برای مردم غرب استان مهم دانست و گفت: سه هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان پیش ازظهر دوشنبه در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با اشاره به اهمیت آزادراه الموت - قزوین برای مردم غرب استان و رفع گروه ترافیک اظهار داشت: برای اجرای این طرح سه هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی بیان اینکه توسعه ساختاری در راستای هدف گذاری با تغییر شرایط زمانی و مکانی در اولویت است، گفت: با توسعه فرودگاه رامسر بسترهای سرمایه گذاری در تمامی بخش های گردشگری کشاورزی و صنعتی فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات ملی سبب بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر شد، تصریح کرد: در حوزه راه و محورهای مواصلاتی در استان مازندران 60 درصد پروژه ها در زمان وزیر کنونی راه و شهرسازی محقق شده است.

حسین زادگان به موانع پروازی فراروی فرودگاه رامسر اشاره کرد و گفت: 10 مانع پروازی برای توسعه باند جدید فرودگاه رامسر برداشته شده و ظرفیت های خوب گردشگری منطقه غرب مازندران برای جذب سرمایه گذار و توسعه گردشگری حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه آزاد راه ها و کنار گذرها سبب سهولت در تردد خواهند شد، ترافیک را از جمله دغدغه های مردم غرب مازندران بیان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 میلیارد اعتبار برای آزادراه الموت - قزوین لازم است

3000 میلیارد اعتبار برای آزادراه الموت - قزوین لازم است