مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 11:402020-05-25سياسي

دوره برنامه نویسی و تحلیل داده ها برگزار می ‎شود


با توجه به خلق فرصت های جدید در حوزه تحلیل داده با نرم افزار، دوره برنامه نویسی و تحلیل داده ها به همت بنیاد ملی نخبگان برگزار می ‎شود.

- با توجه به خلق فرصت های جدید در حوزه تحلیل داده با نرم افزار، دوره برنامه نویسی و تحلیل داده ها به همت بنیاد ملی نخبگان برگزار می ‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به پیشرفت های شگرف هوش مصنوعی در جهان و خلق فرصت های جدید در حوزه تحلیل داده با نرم افزار و نیاز روزافزون کشور به پیشرفت در این حوزه، بنیاد ملی نخبگان در نظر دارد پیش از آغاز دوره پنجم طرح شهید احمدی روشن در مهرماه 1399، دوره برنامه نویسی و تحلیل داده ها را بنا بر ضرورت پاسخگویی به نیازهای جامعه علمی کشور و لزوم یادگیری مهارت تحلیل داده با استفاده از نرم افزار، ویژه دانشجویان همکاران در طرح شهید احمدی روشن برگزار کند.

این دوره ها در خردادماه 1399 با هدف ارتقای سطح توانمندی دانشجویان(خصوصاً دوره کارشناسی) و تسهیل فرآیند ورود دانشجویان کارشناسی به طرح شهید احمدی روشن برگزار خواهد شد.

دوره های مبانی برنامه نویسی، سی شارپ، پایتون، جاوا اسکریپت و هوش مصنوعی نیز در قالب این برنامه برگزار می شوند.

لازم به ذکر است، دانشجویان کارشناسی که این دوره ها را با موفقیت سپری کنند، در اولویت انتخاب بنیاد ملی نخبگان برای دوره پنجم طرح شهید احمدی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره برنامه نویسی و تحلیل داده ها برگزار می ‎شود

دوره برنامه نویسی و تحلیل داده ها برگزار می ‎شود