مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 12:052020-05-25سياسي

طرح ترافیک در تهران از فردا اجرا می شود


قرار است طرح های ترافیکی در تهران پس از 52 روز دوباره از فردا (سه شنبه) در تهران اجرایی شود؛ آن هم با سبک و سیاق کرونایی و بر اساس ساعت کار کارمندان.

- قرار است طرح های ترافیکی در تهران پس از 52 روز دوباره از فردا (سه شنبه) در تهران اجرایی شود؛ آن هم با سبک و سیاق کرونایی و بر اساس ساعت کار کارمندان.

محمد تقی زاده - معاون هماهنگی امور استانی استانداری تهران - در گفت و گو با ایسنا از اجرای طرح ترافیک شهر تهران از فردا (6 خرداد ماه) خبر داد.

وی اضافه کرد: در شورای عالی ترافیک شهر تهران اجرای طرح ترافیک مصوب شده است.

این طرح از فردا ساعت 8 الی 16 در تهران اجرایی خواهد شد.

به گفته تقی زاده با توجه به اینکه کارمندان شاغل ساعت کاری شان از 7 و 30 دقیقه آغاز می شود، می توانند قبل از شروع طرح وارد محدوده شوند و در ساعت 14 و 30 دقیقه ادارات تعطیل می شوند، می توانند یک بار به صورت رایگان از طرح خارج شوند.

به این ترتیب ساعت اجرای طرح که از ساعت 8 الی 16 مقرر شده به کارمندان شاغل فرصت می دهد که قبل از شروع طرح وارد شوند و یکبار به صورت رایگان از این محدوده در ساعت تعطیلی ادارات خارج شوند.

وی تاکید کرد: اگر وزارت بهداشت و درمان مخالفتی برای اجرای طرح ترافیک در تهران دارد باید آن را در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح کند تا در آنجا تصمیم لازم اتخاذ شود اما بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک در تهران از فردا اجرا می شود

طرح ترافیک در تهران از فردا اجرا می شود