مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 16:202020-05-25سياسي

مصلی های نماز باید به مراکز نیکوکاری شهر در بحران ها تبدیل شوند


امام جمعه صایین قلعه با یادآوری شعار «جنگ جنگ تا پیروزی» گفت: تا هر زمان که نیازمندی و ضرورت دفع بلا هست، باید رزمایش مواسات هم ادامه باشد.

لذا باید مصلی های شهر در همه جا به مراکز نیکوکاری شهر و بلاگردان در بحران ها تبدیل شوند.

- حجت الاسلام محمد نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار کرد: این رزمایش باعث شد روند کمک در منطقه منسجم شود و در صایین قلعه که به دارالمحسنین ملقب است، مردم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری جنب و جوش خاصی پیدا کردند و فضایی معنوی مانند جبهه های جنگ تحمیلی شکل گرفت.

امام جمعه صایین قلعه افزود: قرارگاه رزمایش بر محور امام جمعه و ائمه جماعات شکل گرفت و جوانان گروه جهادی ویژه ای تشکیل دادند و حسینیه دفتر امام جمعه را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کردند و تا نیمه های شب میزبان جهادگران بود و عکسی که از این کارگاه در صفحه اینستاگرامی رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفت.

  نوری تصریح کرد: تاکنون 60 هزار ماسک در کارگاه تولید شد و کارگاه صرفا روز اول عید تعطیل بود و در ماه رمضان تا بعد از افطار هم جهادگران مشغول کار بودند و تولیدات این کارگاه میان روستاهای شهرستان توزیع شده است و همچنین در شب قدر و نماز جماعات مساجد هم ماسک توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلی های نماز باید به مراکز نیکوکاری شهر در بحران ها تبدیل شوند

مصلی های نماز باید به مراکز نیکوکاری شهر در بحران ها تبدیل شوند