مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 21:152020-05-25بين الملل

از خلیج خوک ها تا سواحل کاراکاس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت: خبر ورود اولین کشتی حامل 42 میلیون لیتر بنزین جمهوری اسلامی ایران به آب های ونزوئلا، - بی عملی آمریکا در برابر صادرات نفت ایران به ونزوئلا و بسنده کردن به تهدیدات لفظی و حداکثر اعزام چند ناو جنگی نمی تواند بدون توجه به ماجرای عین الاسد و روانه شدن تعداد زیادی از نظامیان امریکا به گورستان در اثر ضربات ملایم مغزی باشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت: خبر ورود اولین کشتی حامل 42 میلیون لیتر بنزین جمهوری اسلامی ایران به آب های ونزوئلا، در صدر اخبار دیروز جهان قرار گرفت.

اهمیت این خبر بیشتر به خاطر تهدیدات دولت زیاده خواه آمریکا بود که حتی برای اعتباربخشی به تهدیدات خود، تعدادی ناو جنگی نیز به منطقه اعزام کرده بود.

عدم عقب نشینی ایران و ونزوئلا از انجام این تبادلات به رغم تهدیدات آمریکایی ها تحلیل های مختلفی را به دنبال داشت که شاید محوری ترین آن، افول ابرقدرتی آمریکا بود.

به پنجاه و هشت سال قبل برمی گردیم، زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سابق تصمیم گرفت در حمایت از دولت کاسترو، موشک های دوربرد خود را در خلیح خوک ها مستقر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خلیج خوک ها تا سواحل کاراکاس

از خلیج خوک ها تا سواحل کاراکاس