مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-26اجتماعي

پایش مستمر میزان آلاینده های جوی در استان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با پایش مستمر و لحظه ای میزان آلاینده های جوی درصدد کنترل فعالیت 16 کانون گرد و غبار در استان اصفهان برآمدیم.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به 158 میلیمتر میانگین بارشها در سال آبی جاری اظهار داشت: این بارشها نسبت به سال گذشته با کاهش 16 درصدی همراه بوده و بیشترین بارشها در مناطق شمال و شرق استان اصفهان شامل شهرستانهای آران و بیدگل، اردستان و کاشان است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران نسبت به فعال شدن کانون های گردو غبار در استان اصفهان گفت: وسعت کانون های گردوغبار با علت فرسایش بادی است که به درجه های یک و دو و سه تقسیم بندی می شود و تاکنون 16 کانون گردوغبار در استان اصفهان شناسایی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به خسارات فعال شدن کانون های گرد و غبار در استان اصفهان گفت: با فعال شدن کانون های گرد و غبار، راه ها و جاده های استان اصفهان تحت تأثیر طوفان های شنی قرار گرفته که در شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نایین، اصفهان، برخوار و نطنز گردوغبار مشهود است.

فعالیت 16 کانون گردوغبار متأثر از کویرهای اطراف استان اصفهان وی افزود: 16 کانون گردوغبار در استان اصفهان متأثر از کویرهای است که استان اصفهان را محصور کرده است و در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر میزان آلاینده های جوی در استان اصفهان

پایش مستمر میزان آلاینده های جوی در استان اصفهان