مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-26اقتصادي

اجرای طرح تقویت توانمندسازی زنان روستایی در زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: طرح توانمندسازی زنان روستایی در تولید و عرضه صنایع دستی به گردشگران، از برنامه هایی است که قابلیت اجرایی شدن در زنجان را دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: طرح توانمندسازی زنان روستایی در تولید و عرضه صنایع دستی به گردشگران، از برنامه هایی است که قابلیت اجرایی شدن در زنجان را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند افزود: طرح توانمندسازی زنان روستایی استان در تولید و عرضه صنایع دستی به گردشگران، از برنامه هایی است که قابلیت اجرایی شدن در این استان را داشته و تمرکز اصلی این طرح بر فروش صنایع دستی تولیدات روستایی است.

وی تصریح کرد: در روستاها به دلیل نبود دانش کافی در زمینه های مختلف از جمله فروش، قیمت گذاری، اصالت طرح این زنان در این زمینه در موارد بسیاری بستر مناسب برای فروش محصولات فراهم نمی شود، بنابراین در این طرح با در نظر گرفتن این مهم به توانمندسازی زنان در این زمینه کمک خواهد شد.

زنان و به ویژه زنان روستایی در حفظ، ماندگاری و رونق صنایع دستی استان زنجان نقش قابل توجهی داشته اند و نقش به سزایی در حفظ اصالت، هویت، باورها و ارزش ها و بافت سنتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تقویت توانمندسازی زنان روستایی در زنجان

اجرای طرح تقویت توانمندسازی زنان روستایی در زنجان