مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-26سياسي

«امید» در مجلس دهم


لیست امید با شعار «تَکرار می کنم» از مردم رای گرفت و راهی مجلس دهم شد تا مطالبات مردم و رای دهندگان را دنبال کند؛ اما عملکرد امیدی ها در مجلس دهم چه بود و چه میزان از این مطالبات برآورده شد؟ - لیست امید با شعار تَکرار می کنم از مردم رای گرفت و راهی مجلس دهم شد تا مطالبات مردم و رای دهندگان را دنبال کند؛ اما عملکرد امیدی ها در مجلس دهم چه بود و چه میزان از این مطالبات برآورده شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی برگزاری انتخابات مجلس دهم در اسفند سال 94، لیست امید توانست به طور کامل 30 کرسی تهران و مجموعا 127 کرسی در پارلمان را به دست بیاورد.

از همان زمان انتظاراتی از لیست امید و اصلاح طلبان راه یافته به مجلس دهم شکل گرفت.

اولین همایش فراکسیون امید که 18 اردیبهشت 95 در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و تعداد حاضرین این نشست به صورت غیررسمی بین 158 تا 167 نفر اعلام شد؛ اگرچه بعدتر با تشکیل فراکسیون امید در مجلس این تعداد ریزش کرد.

رای 103 عددی محمدرضا عارف در رقابت با علی لاریجانی برای کرسی ریاست موقت مجلس در مقابل رای 173 عددی لاریجانی در همان روزهای ابتدایی مجلس دهم شاید تا حدودی گویای این بود که فراکسیون امید اکثریت مجلس دهم را در اختیار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امید» در مجلس دهم

«امید» در مجلس دهم