مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-26اجتماعي

امتحانات پایه نهم حضوری برگزار می شود تا اعتراضی در تفکیک رشته پایه دهم نباشد


ارزیابی معلمان برای سنجش توانایی دانش آموزان مورد تایید است اما برای اینکه باید یک تفکیکی در رشته های متوسطه دوم صورت بگیرد که بعداً مورد اعتراض نباشد نیاز به امتحانات حضوری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این روزها با نزدیک شدن به ایام امتحانات نگرانی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به دلیل حضور در جلسات امتحان بالا گرفته است به طوریکه والدین برخی دانش آموزان خصوصاً در پایه نهم نسبت به تصمیم مبنی بر حضوری برگزار شدن امتحانات این پایه گلایه دارند.

عموم گلاسه این والدین و دانش آموزان پایه نهمی این است که وقتی قرار است امتحانات به صورت مدرسه ای برگزار شود، چه فرقی با روش های ارزشیابی که در سایر پایه های متوسطه (به جز پایه دوازدهم که نهایی است) دارد؟ این در حالی است که از گوشه و کنار و از مدارس خبر می رسد که برخی از مدارس در سایر پایه ها نیز دانش آموزان را برای امتحانات می خواهند به اجبار به مدارس بکشانند.

به نظر می رسد با توجه به اینکه نحوه ارزشیابی دانش آموزان به شو.

رای مدارس سپرده شده باشد، اجبار برخی مدارس نیز خارج از قانون نیست هر چند با اعتراض اولیا رو به روست و ممکن است کل فرای ند امتحانات در روزهای آینده به چالشی جدی میان اولیا و مسئولان مدارس تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایه نهم حضوری برگزار می شود تا اعتراضی در تفکیک رشته پایه دهم نباشد

امتحانات پایه نهم حضوری برگزار می شود تا اعتراضی در تفکیک رشته پایه دهم نباشد