مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-26حوادث

کاهش 34 درصدی نزاع در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، گفت: آمار معاینات انجام شده طی فروردین ماه سالجاری در مازندران 1251 نفر بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 34 درصد کاهش داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، گفت: آمار معاینات انجام شده طی فروردین ماه سالجاری در مازندران 1251 نفر بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 34 درصد کاهش داشت.

علی عباسی با اشاره به اینکه از این موارد اعلام شده 856 نفر مرد و مابقی زن هستند، تصریح کرد: بر اساس این گزارش بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری ومیاندرود با 267 ، بابل با 181 و آمل با 132 نفر و کمترین موارد نزاع در شهر جویبار با 12 نفر ثبت شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پایین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می توان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 34 درصدی نزاع در مازندران

کاهش 34 درصدی نزاع در مازندران