مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-26سياسي

در باغ رمضان امسال چه گذشت؟


سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در صفحه شخصی اینستاگرام خود پیرامون برنامه باغ رمضان امسال توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد نوشت: پس از شیوع کرونا در کشور و طبق پروتکل های بهداشتی مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات، مهمترین دغدغه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به عنوان قلب فرهنگی، هنری، تفریحی و اجتماعی پایتخت که پنج دوره موفق باغ رمضان را با حضور پرشور شهروندان برگزار کرده بود برپایی و اجرای برنامه با رویکردی متفاوت و پرهیز از پخش تلویزیونی بود.

برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با فعالان و مسولان فضای مجازی ما را برآن داشت تا به منظور پاسخ به دغدغه مخاطب محوری و از آنجا که فضای مجازی دغدغه نظام حاکمیت و رهبری معظم همچنین مدیریت شهری بوده و هست، بستر فضای مجازی را مناسب ترین بستر برای باغ رمضان سال 99 تعریف کنیم چرا که مخاطبِ هدف این برنامه در همین بستر در حال فعالیت هست.

ششمین باغ رمضان علی رغم افت و خیزها و فرازها و فرودها از لحظه تولید تا پخش تجربه ای ارزشمند در اختیار تیم قرار داد.

تجربه ای که می تواند در مسیر آینده این اراضی، تولید برنامه هایی متفاوت و ساختارمند در فضای مجازی با همراهی گروه های صاحب ایده را همراه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در باغ رمضان امسال چه گذشت؟

در باغ رمضان امسال چه گذشت؟