مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-26دانش

اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به چهار نشریه دانشجویی


بر اساس طرح «اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به نشریات برتر دانشجویی دانشگاه تهران» با اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به چهار نشریه دانشجویی موافقت شد.

- اعطای امتیاز "نشریه حرفه ای" به چهار نشریه دانشجویی بر اساس طرح اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به نشریات برتر دانشجویی دانشگاه تهران با اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به چهار نشریه دانشجویی موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به نشریات برتر دانشجویی دانشگاه تهران با هدف رشد و ارتقای نشریات دانشجویی دانشگاه؛ برای اولین بار در کشور با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه اجرا می شود.

بر اساس مجوز صادر شده از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه تهران با اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به چهار نشریه با عنوان های دنا به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی، سیمرغ فنی به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی علوم مهندسی، جوانه به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات و دلتا به صاحب امتیازی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر ارتباطات و امور رسانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ نشریه های مذکور به عنوان یک نشریه ترویجی و یک امتیازی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به چهار نشریه دانشجویی

اعطای امتیاز نشریه حرفه ای به چهار نشریه دانشجویی