مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:352020-05-26اقتصادي

چرا نباید به تورهای بدون مجوز اعتماد کرد؟


صنعت گردشگری ایران یکی از صنایع بسیار گسترده و با سابقه در کشور محسوب می شود که در سال های گذشته با فراز و نشیب های بسیاری دست و پنجه نرم کرده، - صنعت گردشگری ایران یکی از صنایع بسیار گسترده و با سابقه در کشور محسوب می شود که در سال های گذشته با فراز و نشیب های بسیاری دست و پنجه نرم کرده، متأسفانه ورود غیرقانونی افراد سودجو در این عرصه ضربات مهلکی را به بدنه ی این صنعت وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت ، خرید از فروشندگان خدمات سفر و همچنین تور گردانانی که بدون داشتن مجوز در حال فعالیت هستند، مشکلاتی را برای مسافران و به تبع آن برای صنعت گردشگری ایجاد می کند که اشاره به آنها خالی از لطف نیست.

امروزه اگر برای انتخاب و رزرو یک تور مسافرتی اعم از تورهای داخلی و خارجی به ویژه تورهای گروهی طبیعت گردی سری به اینترنت و فضای مجازی بزنید با پیشنهادات فراوانی از طرف افرادی مواجه خواهید شد که هیچ مجوزی برای فروش و اجرای تور ندارند.

وب سایت های درج آگهی پربازدیدی که هر فردی بدون اطلاعات هویتی توانایی درج آگهی تور در آن دارد، همان طور شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام به ویترین کار افرادی تبدیل شده که واقعا پشت پرده کار این افراد مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نباید به تورهای بدون مجوز اعتماد کرد؟

چرا نباید به تورهای بدون مجوز اعتماد کرد؟