مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-26اقتصادي

دامغانی ها 20 میلیارد ریال صدقه دادند


رییس کمیته امداد دامغان بابیان اینکه بالغ بر 700 صندوق صدقات بزرگ و کوچک در این شهرستان وجود دارد، گفت: دامغانی ها سال گذشته 20 میلیارد ریال صدقه دادند.

- حمیدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه دامغانی ها سال گذشته 20 میلیارد ریال صدقه دادند، ابراز داشت: پنج میلیارد ریال صدقات از صندوق های متوسط و کوچک و 15 میلیارد ریال دیگر از صندوق های بزرگ شهرستان دامغان جمع آوری شد.

وی بابیان اینکه مردم دامغان تحت هیچ شرایطی یاری به همشهریان و هم وطنان خود را فراموش نمی کنند، افزود: در دامغان 520 صندوق بزرگ و 190 صندوق متوسط و کوچک وجود دارد که مردم این شهرستان صدقات خود را به درون این صندوق ها انداختند.

رییس کمیته امداد دامغان بابیان اینکه صدقات درراه کمک به نیازمندان و مردم مناطق محروم هزینه می شود، ابراز داشت: صدقات جمع آوری شده در این شهرستان بر اساس سرفصل های مشخص شده صرف امورات ابن سبیل، مسکن، جهیزیه، کمک به درمان بیماران، نیازمندان و کمک های موردی می شود.

کشاورزیان همکاری مردم را در پرداخت صدقه مطلوب خواند و در ادامه تصریح کرد: شش نفر در دامغان برای جمع آوری صندوق های صدقات در سطح منازل، معابر عمومی، مغازه ها، ادارات دولتی و شرکت های خصوصی همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامغانی ها 20 میلیارد ریال صدقه دادند

دامغانی ها 20 میلیارد ریال صدقه دادند