مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-26دانش

زمان برگزاری آزمون های آنلاین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان اعلام شد


معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران از برگزاری نخستین دوره از آزمون های آنلاین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان دانشگاه های تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران، جمال رحیمیان، با بیان این که در نخستین مرحله برگزاری طرح هشت بهشت(مجموعه مسابقات کتابخوانی دانشجویان دانشگاه های تهران و البرز) 200 دانشجو از دانشگاه های استان های تهران و البرز ثبت نام کرده اند، در ادامه اظهار کرد: البته تا پایان برگزاری آزمون امکان ثبت نام و شرکت در آن وجود دارد.

وی با بیان این که شرکت کنندگان در این آزمون باید به 20 پرسش 4 گزینه ای پاسخ دهند و برای پاسخ های غلط نمره منفی لحاظ نمی شود، افزود: هر دانشجویی فقط یک بار می تواند در این دوره از آزمون مجازی شرکت کند.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: فرد جهت ورود به صفحه آزمون باید وارد صفحه سایت اصلی به نشانی   bookrc.

ir شود نام کاربری و پسورد خود(کد ملی) را وارد کرده و به پرسش ها پاسخ دهد که البته در صورت فراموش کردن نام کاربری امکان باز یادآوری آن وجود دارد.

رحیمیان خاطرنشان کرد: کتاب علی از زبان علی با موضوع زندگانی امیر مومنان علی(ع) نخستین کتابی است که دانشجویان باید طی مدت 12 دقیقه به پرسش های آن پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری آزمون های آنلاین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان اعلام شد

زمان برگزاری آزمون های آنلاین مسابقه کتابخوانی هشت بهشت ویژه دانشجویان اعلام شد