مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-26سياسي

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها از شهریور/ پذیرش دانشجوی جدید از نیمسال دوم


مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا ملاحظاتی را برای سال تحصیلی 1399-1400 آموزش عالی کشور ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا پیشنهاداتی برای ملاحظات سال تحصیلی 1399-1400 آموزش عالی کشور ارائه کرد.

بنا بر اعلام مقامات رسمی وزارت بهداشت، موج جدید اپیدمی کرونا در فصل پاییز و زمستان اوج می گیرد، همزیستی کووید 19 با ویروس شایع آنفولانزا در این فصول، شرایط کنترلی و مهار بیماری را به مراتب سخت تر خواهد کرد.

عمده ترین اقدام دستگاه های متولی آموزش عالی کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا در نیمسال دوم سال تحصیلی 1398-1399 تعطیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و استفاده از آموزش های از راه دور بود.

در این گزارش آمادگی بیشتر دانشگاهها جهت حفظ سلامتی دانشگاهیان در سال تحصیلی 1400-1399 از یک سو و کمک به بهبود کیفیت آموزشی و برقراری عدالت آموزشی از سویی دیگر، ملزومات بازگشایی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی را مورد توجه قرار گرفته است.

ملاحظات بازگشایی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در سال تحصیلی 1400-1399 بازگشایی دانشگاهها، باید تدریجی و با رعایت اولویت هایی مانند شرایط دانشجو (مقیم یا غیرمقیم، مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی)، وضعیت اقلیمی و شرایط کرونایی منطقه و شرایط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها از شهریور/ پذیرش دانشجوی جدید از نیمسال دوم

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها از شهریور/ پذیرش دانشجوی جدید از نیمسال دوم