مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-26سياسي

تحریم نیروی انتظامی و وزیر کشور نشانه استیصال آمریکا است


داوود محمدی رییس کمیسیون اصل نود مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: تحریم مجموعه نیروی انتظامی، فرماندهی و جمعی از پرسنل خدوم و زحمتکش آن و نیز وزیر کشور توسط وزارت خزانه داری آمریکا نشان از استیصال و سردرگمی دولت ترامپ و حامیان آن دارد.

وی عنوان کرد: امروز دولت آمریکا در شرایطی قرار گرفته است که هیچ کدام از برنامه های قبلی آن طی تمام سال های گذشته از جمله کودتا، جنگ افروزی، ترور و غیره علیه کشورمان به نتیجه نرسیده و از این رو دست به اقداماتی در راستای ایجاد ناامنی زده و وقایعی مانند آنچه در آبان ماه سال گذشته رخ داد را در دستور کار خود قرار داده است.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس دهم با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی طی سال های گذشته فشارهای مضاعفی را بر مردم ایجاد کرد و مردم مطالبات به حقی داشتند، عنوان کرد: دولت آمریکا به دنبال سوء استفاده از این شرایط در جهت ایجاد ناامنی در سطح کشور ما و بروز اغتشاشات بود.

وی افزود: اما دیدیم که مردم ما با بصیرت، هوشیاری و معرفت مثال زدنی خود به پیام مقام معظم رهبری توجه کرده و مسیر خود را از عوامل دشمن و اغتشاشگران جدا کردند و اقدامات وزارت کشور، نیروی انتظامی و شورای امنیت کشور در ایجاد امنیت موجب برهم خوردن نقشه شوم دشمنان و موجب عصبانیت و سردرگمی آنان شد و تحریم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم نیروی انتظامی و وزیر کشور نشانه استیصال آمریکا است

تحریم نیروی انتظامی و وزیر کشور نشانه استیصال آمریکا است