مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 08:462020-05-26حوادث

کشف 200 مورد تخلف زیست محیطی در گیلان/3 قبضه سلاح شکاری کشف شد


فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست گیلان با اشاره به کشف 200 مورد تخلف زیست محیطی در استان، گفت: 36 قبضه سلاح شکاری کشف شد.

- ساسان اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان محیط زیست، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 200 مورد تخلف زیست محیطی از سوی مأموران یگان حفاظت از محیط زیست استان گیلان شناسایی شده است.

وی به ارجاع پرونده متخلفان زیست محیطی به مراجع قضایی اشاره کرد و افزود: در این مدت 36 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز اعم از گلوله زنی، پنج تیر، دولول و تکلول از متخلفان کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به جمع آوری بیش از 3 هزار مورد ادوات و تجهیزات شکار و صید غیرمجاز در مناطق استان، گفت: این ادوات شامل تور زیر آبی، تور سالیک، تور لاکش، قلاب ماهیگیری، قایق پارویی، پره صیادی، تور رودخانه ای، تیوپ صیادی، تور نامریی و سایر موارد بوده است.

اکبری پور در ادامه همچنین به برخورد قاطع با تصرف های غیرمجازی اراضی ملی در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: بیش از 11 هکتار از اراضی ملی طبیعی استان گیلان که توسط افراد سود جو مورد تعرض و دست اندازی قرار گرفته بود با اقدامات مجموعه یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان رفع تصرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 200 مورد تخلف زیست محیطی در گیلان/3 قبضه سلاح شکاری کشف شد

کشف 200 مورد تخلف زیست محیطی در گیلان/3 قبضه سلاح شکاری کشف شد