مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-26دانش

جهادگران دانشگاه آزاد جاسک حواله های خرید نان و آرد بین نیامندان توزیع کردند


کاظم حسن زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های اخیر این تشکل دانشجویی گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک گفت: گروه جهادی منتظران موعود بسیج دانشجویی این دانشگاه با همکاری بنیاد علوی اقدام به تهیه و توزیع حواله های خرید نان و آرد بین نیازمندان این شهرستان کردند.

کاظم حسن زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های اخیر این تشکل دانشجویی گفت: گروه جهادی منتظران موعود بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد جاسک با همکاری بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی اقدام به تهیه حواله های خرید نان و آرد برای توزیع بین نیازمندان کرد.

حسن زاده اضافه کرد: در این زمینه به مدت 2 ماه برای 150 خانوار ساکن حاشیه شهر جاسک و برای 40 خانوار منطقه محروم، حواله خرید 40 کیسه آرد تهیه و بین آنان توزیع کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بندرجاسک با بیان اینکه فعالیت این تشکل دانشجویی در این زمینه ادامه دار خواهد بود، اظهار کرد: تعدادی خانواده کم بضاعت نیز در سه محله غریب آباد، یکبنی (کوی ولیعصر) و یکبنی (سورگ) شناسایی شدند و طبق قراردادی که با نانوایی این منطقه منعقد کردیم، روزانه نان رایگان از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران دانشگاه آزاد جاسک حواله های خرید نان و آرد بین نیامندان توزیع کردند

جهادگران دانشگاه آزاد جاسک حواله های خرید نان و آرد بین نیامندان توزیع کردند