مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:502020-05-26حوادث

پدر علت قتل را فرار دختر از منزل عنوان کرد


سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل دختر 14 ساله توسط پدرش در بخش حویق شهرستان تالش و دستگیری قاتل خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس، - ایسنا/گیلان سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل دختر 14 ساله توسط پدرش در بخش حویق شهرستان تالش و دستگیری قاتل خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل به قصد ازدواج با مردی 30 ساله عنوان کرد.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعلام خبر وقوع قتل به مرکز فوریت های پلیسی 110، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، مردی 37 ساله دخترش را با وارد کردن ضربات یک جسم تیز و برنده به ناحیه گردن به قتل رسانده است، افزود: قاتل در محل وقوع جرم دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل به قصد ازدواج با مردی 30 ساله بر خلاف رضایت او به دلیل اختلاف سنی زیاد عنوان کرد.

سرهنگ رسول زاده از تشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضایی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز مشکلات فردی یا خانوادگی می توانند به مراکز خدمات مشاوره ای نیروی انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر علت قتل را فرار دختر از منزل عنوان کرد

پدر علت قتل را فرار دختر از منزل عنوان کرد