مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-26سياسي

افزایش ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات از 680 گیگابیت به 18 هزار گیگابیت


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات در این دولت از 680 گیگابیت بر ثانیه به 18 هزار گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه دوره ای شورای معاونان امور دولت و مجلس وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های دولت در آخرین روز کاری مجلس دهم و یک روز پیش از آغاز به کار مجلس یازدهم، صبح امروز به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در عمارت کلاه فرنگی و با حضور محمدجواد آذری جهرمی برگزار شد.

وزیر ارتباطات در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از تلاش های معاونان پارلمانی در دوره دوساله دولت دوازدهم تأکید کرد: معاونان پارلمانی وظیفه مهمی در برقراری ارتباط میان دولت و مجلس دارند و در این دوره هم که ما شاهد بودیم، انصافاً کارنامه خوبی در تعامل بین دولت و مجلس با فعالیت هایی که این مجموعه داشتند رقم خورد.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم تأکید کرد: معاونان پارلمانی در تبیین شرایط حاکم بر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی و به طورکلی شرایط حاکم بر کشور برای نمایندگان جدیدی که در این دوره وارد مجلس شده اند می توانند نقش ویژه ای داشته باشند تا تعاملات خوب و سازنده گذشته در این دوره از مجلس نیز تداوم پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات از 680 گیگابیت به 18 هزار گیگابیت

افزایش ظرفیت هسته شبکه ملی اطلاعات از 680 گیگابیت به 18 هزار گیگابیت