مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-26سياسي

پیروزبخت: ذرت های آلوده تبدیل به الکل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نیره پیروزبخت در نشست خبری در محل سازمان ملی استاندارد ایران در پاسخ به این پرسش تسنیم که تکلیف ذرت های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی چه شد، - رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: مطابق دستور رییس جمهوری در ستاد مقابله با کرونا، ذرت های آلوده دامی امحا نشده و برای رفع بخشی از مشکلات بهداشتی مردم تبدیل به الکل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نیره پیروزبخت در نشست خبری در محل سازمان ملی استاندارد ایران در پاسخ به این پرسش تسنیم که تکلیف ذرت های آلوده دپو شده در بندر امام خمینی چه شد، گفت: تبدیل ذرت های آلوده به الکل، با نظارت وزارت بهداشت اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به محموله ای از این ذرت ها که در گمرک بندر امام خمینی مانده بود، افزود: با دستور رییس جمهوری مبنی بر ارجاع یا امحای محموله، بخش کوچکی از آن به کشوری غیر همسایه (که شاخص های استاندارد آن کشور مشکلی در پذیرش این ذرت ها نداشت) ارسال شد که آن را استفاده یا تبدیل کنند.

وی درخصوص صدور گواهی انطباق کالا های وارداتی افزود: در سال 98 تعداد 54 هزار اظهارنامه در این زمینه دریافت شد که تعداد گواهی انطباق صادره 35 هزار مورد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزبخت: ذرت های آلوده تبدیل به الکل می شود

پیروزبخت: ذرت های آلوده تبدیل به الکل می شود