مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:052020-05-26سياسي

طرح آبرسانی فینسک ردیف اعتباری گرفت/وجود زمینه مرز هوایی در سمنان


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس دهم با اشاره به قرار گرفتن پروژه سد فینسک سمنان در فهرست پروژه های دارای ردیف اعتبار ملی، گفت: - این طرح آماده کلنگ زنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد همتی ظهر سه شنبه و در آخرین روز کاری خود به عنوان نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس دهم در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی دفتر خود، ضمن تشریح عملکرد چهارساله مجلس و حوزه انتخابیه، بیان کرد: پیگیری مسائل آب، فرودگاه، راه سازی، اعتبارات، پروژه های عمرانی و … از مهم ترین و شاخص ترین اقدامات صورت گرفته هستند.

وی بابیان اینکه در تمام مواردی که در سطح حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه پیگیری شد، مبنای قانونی لحاظ شده است، بیان کرد: نخستین بار ردیف بودجه سد فینسک در بودجه آورده شد و خوشبختانه مطالعات و مقدمات این طرح انجام شده و آماده کلنگ زنی و شروع کار است و همان طور که مردم می دانند این طرح با مشکلات قانونی متعددی روبرو بود که به حمدالله شاهد رفع آن ها بودیم.

پیگیری بر مدار قانون عضو مجلس دهم بابیان اینکه جاده نظامی، چهارراه طلایی، فرودگاه سمنان و ده ها مورد دیگر ازجمله مسائلی بود که در این مدت بر مبنای قانون پیگیر آن بودیم، افزود: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته مطرح کردن محور گردشگری سمنان – شهمیرزاد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی فینسک ردیف اعتباری گرفت/وجود زمینه مرز هوایی در سمنان

طرح آبرسانی فینسک ردیف اعتباری گرفت/وجود زمینه مرز هوایی در سمنان