مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:302020-05-26سياسي

دست بیگانگان از فضای مجازی قطع شود / ضرورت توجه به استعداد جوانان


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر دست بیگانگان از فضای مجازی قطع می شد، افکار، عقیده و فرهنگ مردم آسیب نمی دید که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در جمع مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت ارتباطات ریلی، جاده ای و هوایی بیان کرد: اقدامات واحدهای تابعه وزارت ارتباطات در عصر حاضر ضروری است.

وی بیان کرد: صحت و مریضی فردای جامعه در حمل و نقل های ارتباطات جاده ای، ریلی و غیره به آنچه امروز در دسترس مردم قرار داده شده، بستگی دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تجهیزات چنانچه حساب شده و حافظ سلامت مردم باشد کارساز هستند، گفت: اگر تجهیزات و موارد وارد شده به روان مردم سالم نباشد، مردم مریض می شوند.

وی خواستار توجه به استعدادهای جوانان فرصت دادن به این قشر شد و افزود: اگر دست بیگانگان از فضای مجازی قطع می شد، افکار، عقیده و فرهنگ مردم آسیب نمی دید.

آیت الله عبادی با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه بیان کرد: بخشی از فضای مجازی در دست بیگانگان و بد اندیشان بوده که آثاری را هم در جامعه به جا گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست بیگانگان از فضای مجازی قطع شود / ضرورت توجه به استعداد جوانان

دست بیگانگان از فضای مجازی قطع شود / ضرورت توجه به استعداد جوانان