مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 10:352020-05-26بين الملل

ماموریت شکست خورده امارات در حمایت از حفتر در لیبی


منابع رسانه ای از نقش امارات در عملیاتی شکست خورده در لیبی که هدفش ممانعت از رسیدن کمک های نظامی ترکیه به دولت وفاق ملی لیبی بود، پرده برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، القدس العربی در گزارش درباره لیبی آورده است: کارشناسان سازمان ملل از ماموریت محرمانه ای که نیروهای غربی در لیبی انجام می دهند، پرده برداشتند که بر اساس آن؛ دستکم 20 نفر از استرالیا، فرانسه، مالت، آفریقای جنوبی، انگلیس و آمریکا در راستای حمایت از خلیفه حفتر در آن مشارکت کرده اند.

ماموریت این گروه بیست نفره، توقف کشتی های امداد رسانی ترکیه در مسیر رسیدن به طرابلس پایتخت لیبی و ممانعت از امداد رسانی تسلیحاتی ترکیه برای نیروهای دولت وفاق لیبی بوده است.

القدس العربی آورده است: امروز دوشنبه روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از نقش امارات در عملیاتی شکست خورده که شرکت های امنیتی که در امارات هستند در آن نقش داشته اند، پرده برداشت.

این رسانه به نقش امارات در این ماموریت شکست خورده از طریق شرکت تحت مدیریت کریستیان دورانت بازرگان استرالیایی که روابط قوی با اریک برنس موسس شرکت بلک واتر دارد پرداخته است واینکه این تیم بیست نفره تحت فرماندهی یکی از افسران سابق نیروی هوایی آفریقای جنوبی به نام استیو لودج قرار داشتند که بقیه شامل 11 نفر از آفریقای جنوبی، 5 انگلیسی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت شکست خورده امارات در حمایت از حفتر در لیبی

ماموریت شکست خورده امارات در حمایت از حفتر در لیبی