مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:002020-05-26اجتماعي

جشنواره ای برای افزایش آگاهی دانش آموزان از کرونا


کرسی یونسکو در ترویج علم با همکاری سازمان ها و نهادهای علمی، آموزشی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی جشنواره دانش آموزی «سلامت جهان با دستان پاک» را برگزار می کند.

- کرسی یونسکو در ترویج علم با همکاری سازمان ها و نهادهای علمی، آموزشی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی جشنواره دانش آموزی سلامت جهان با دستان پاک را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته دکتر وحید احمدی، رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، کرسی یونسکو در ترویج علم با همکاری سازمان ها و نهادهای علمی، آموزشی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، جشنواره دانش آموزی سلامت جهان با دستان پاک را در روز جهانی شستن دست در تاریخ 24 مهرماه 1399 برگزار می کند.

این کرسی با توجه به بحران شیوع کرونا در ایران و سایر نقاط جهان با برگزاری جشنواره دانش آموزی سلامت جهان با دستان پاک درصدد افزایش آگاهی در خصوص این بیماری و چالش های پیش روی حوزه بهداشت و سلامت فردی و عمومی با تاکید بر شستن دست ها است.

این جشنواره در قالب های نقاشی، کاریکاتور، فیلم کوتاه (یک دقیقه ای)، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، داستان کوتاه (400 تا 800 کلمه) و داستان مصور (کمیک استریپ) برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای برای افزایش آگاهی دانش آموزان از کرونا

جشنواره ای برای افزایش آگاهی دانش آموزان از کرونا