مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:202020-05-26اقتصادي

عرضه بنزین یورو 4 در کلیه جایگاه های سوخت استان ایلام


مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان ایلام، گفت: از امروز بنزین یورو 4 در همه جایگاه های سوخت استان ایلام عرضه می شود.

- علی اصغر چاغروندی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با پیگیری های مستمر از مقامات ارشد شرکت نفت و مصوبه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از امروز بنزین  در حال عرضه در همه جایگاه های سوخت استان ایلام از نوع یورو 4 است و این اقدام در راستای ارتقا کیفیت سوخت مصرفی و استفاده از سوخت با کیفیت بالاتراست.

وی افزود: بنزین یورو 4 میزان آلودگی و درصد گوگرد کمتری نسبت به بنزین معمولی دارد و درجه بهسوزی بالاتری دارد .

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان درباره مزیت های بنزین یورو 4 نسبت به بنزین معمولی گفت: میزان گوگرد و ذرات معلق که از عوامل آلوده کننده محیط زیست است به مراتب کمتر بوده و تا کنون فقط در کلان شهرها عرضه می شد که با ازدیاد تولید پالایشگاه ها امکان عرض برای بعضی مناطق کشور فراهم شده است که جا دارد به عنوان یک شهروند بدین وسیله نیز از تلاش های بهبود تولید پالایشگاهی تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: توزیع فرآورده نفت گاز یورو 4 نیز در تعدادی از جایگاه ها عرضه می شود و تلاش می کنیم عرضه گازوییل یورو 4 نیز در سطح است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بنزین یورو 4 در کلیه جایگاه های سوخت استان ایلام

عرضه بنزین یورو 4 در کلیه جایگاه های سوخت استان ایلام