مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-26اقتصادي

یک میلیون و 574 هزار لرستانی مشمول سهام عدالت می شوند


مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان خرم آباد آمار کل مشمولین سهام عدالت لرستان را یک میلیون و 574 هزار نفر اعلام کرد و با اشاره به مزایای انتخاب روش غیرمستقیم در مدیریت سهام عدالت، - ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان خرم آباد آمار کل مشمولین سهام عدالت لرستان را یک میلیون و 574 هزار نفر اعلام کرد و با اشاره به مزایای انتخاب روش غیرمستقیم در مدیریت سهام عدالت، گفت: سهام عدالت این دسته از افراد در آینده نزدیک به طور کامل به فروش می رسد.

حسین امینی خواه امروز ششم خردادماه در جمع خبرنگاران با تشریح شرایط آزادسازی سهام عدالت، اظهار کرد: با توجه به نامه رییس جمهور وقت در سال 85 مبنی بر اجرای بخشی از سیاست های کلی اصل 44، مقام معظم رهبری طی یک فرمان هشت ماده ای موافقت خود را با درخواست ریاست جمهوری وقت اعلام کرد.

وی با اشاره به این که در ادامه آن سهام تعدادی از کارخانجات دولتی به شش دهک پایین درآمدی جامعه در قالب 18 گروه به مردم واگذار شد، تصریح کرد: در ادامه راه سازمان خصوصی سازی و دولت، سهام 49 شرکت مشتمل بر 35 شرکت بورسی و 14 شرکت غیربورسی به عنوان شرکت های سرمایه پذیر معرفی شد.

نایب رییس کانون شرکت های سرمایه گذاری کشور آمار کل مشمولین سهام عدالت لرستان از ابتدای شروع طرح یعنی سال 85 تا سال 94 را یک میلیون و 574 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 574 هزار لرستانی مشمول سهام عدالت می شوند

یک میلیون و 574 هزار لرستانی مشمول سهام عدالت می شوند