مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 18:302020-05-26سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


تاریخی که از فراز مناره های برافراشته روایت می شود، تربیت 1400 مدرس سواد رسانه ای در یک سال، مغازه نقره فروشی در میدان امام طعمه حریق شد، نحوه تعامل با دولت نکته مهمی در انتخاب ریاست مجلس است و روند کند اجرای سیاست های ابلاغی جمعیت؛ - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه ششم خرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: تاریخی که از فراز مناره های برافراشته روایت می شود امروزه شماری از مناره ها با قامتی بلند و برافراشته در شهر اصفهان و پیرامون آن خودنمایی می کنند که از دیدگاه معماری و تزیینات آجری اهمیت به سزایی دارند.

داشتن سواد، ضرورت انکارناپذیر فضای رسانه ای امروز است/تربیت 1400 مدرس سواد رسانه ای در یک سال مسؤول نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی گفت: سواد رسانه همانند سواد خواندن و نوشتن لازم و ضروری است از همین رو به نهضتی همچون نهضت سوادآموزی نیاز دارد تا مردم را در مقابل مشکلات و صدمات رسانه ای واکسینه کند.

مغازه نقره فروشی در میدان امام طعمه حریق شد مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یک باب مغازه نقره فروشی در میدان امام (ره) اصفهان دچار حریق شد.

نحوه تعامل با دولت نکته مهمی در انتخاب ریاست مجلس است منتخب مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: نکته مهم در انتخاب ریاست مجلس ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته