مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 01:352020-05-26سياسي

توزیع روزانه 100 بسته غذایی در سورشجان/ رزمایش تا نابودی کرونا ادامه دارد


100 بسته غذایی به صورت روزانه در این شهر توزیع می شود.

- حجت الاسلام حبیب الله شاهسون، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، همدلی و به داد هم رسیدن مؤمنان را بزرگترین دستاورد رزمایش مواسات و همدلی دانست و گفت: توصیه رهبر انقلاب موجب شد مردم با توزیع بسته های غذایی و کمک های نقدی هوای همدیگر را بیش از پیش داشته باشند.

امام جمعه سورشجان افزود: علاوه بر تبلیغات در فضای مجازی، حضورا با خیرین ارتباط گرفتیم و از طریق روحانیون مستقر در روستاها، مردم را تشویق به کمک کردیمغ همچنین جلسات متعدد با بسیج و نهادهای دیگر جهت هماهنگی کمک رسانی داشتیم.

توزیع روزانه 100 بسته غذایی در سورشجان وی با شرح اقدامات قرارگاه رزمایش مواسات در سورشجان گفت: 100 بسته غذایی هر روز میان نیازمندان توزیع می شود و کمک ها همچنان ادامه دارد و در حال جمع بندی هستیم که تعداد نهایی کمک ها را اعلام کنیم.

امام جمعه سورشجان با تقدیر از اقدامات روحانیون و جهادگران گمنام افزود: متاسفانه جزیره ای کار کردن آفت یک کار جمعی است و نباید هر دستگاه و ارگان دارای یک شماره حساب دریافت کمک های مردمی و یا یک سلیقه باشد بلکه بایستی جلوی موازی کاری و تعدد کمک های غیرهدفمند جلوگیری شود و یک مدیریت جامع همیشه در قالب رزمایش و قرارگاه وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 100 بسته غذایی در سورشجان/ رزمایش تا نابودی کرونا ادامه دارد

توزیع روزانه 100 بسته غذایی در سورشجان/ رزمایش تا نابودی کرونا ادامه دارد