مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:052020-05-27سياسي

راه اندازی کمیته مناسب سازی شهری در یزد


رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی یزد از راه اندازی کمیته مناسب سازی شهری با عضویت دائمی سه نفر از اعضای شورا این شهر خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی یزد از راه اندازی کمیته مناسب سازی شهری با عضویت دائمی سه نفر از اعضای شورا این شهر خبر داد.

سپنتا نیکنام در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت راه اندازی کمیته مناسب سازی شهری در یزد، اظهار کرد: این کمیته در راستای تدوام بخشی به فعالیت های گذشته این دوره شورا در زمینه معلولین ایجاد شده است.

وی ایجاد بستری مناسب برای حضور همیشگی و همچنین توجه مستمر به حقوق معلولین در شورای شهر را از جمله مهمترین اهداف راه اندازی کمیته مناسب سازی شهری دانست و افزود: پیش از این در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی یزد هر ماه یک ساعت از زمان کمیسیون به بررسی مسائل مربوط به حوزه معلولین اختصاص یافته است.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر یزد، گفت: در حال حاضر رییس کمیسیون فرهنگی، عمران، کمیسیون خدمات شهری و نماینده منتخب شهردار به عنوان اعضای کمیته مناسب سازی شهری در یزد به جامعه هدف ارائه خدمت می کنند.

نیکنام با بیان این که در این دوره مدیریت شهری طی احکامی جداگانه از سوی رییس شورای اسلامی شهر یزد، رییس کمیسیون خدمات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیته مناسب سازی شهری در یزد

راه اندازی کمیته مناسب سازی شهری در یزد