مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:202020-05-27اقتصادي

ساختمان سالن مسافری پایانه سرو در آستانه بهره برداری


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ساختمان سالن مسافری پایانه مرزی سرو آماده بهره برداری است.

- بهزاد برقی امروز 7 خرداد در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه آذربایجان غربی دارای 891 کیلومتر مرز مشترک با سه کشور ترکیه عراق و جمهوری نخجوان بطور مستقیم بوده و با داشتن پنج پایانه مرزی فعال و مطرح بودن بعنوان تنها راه ارتباطی زمینی با اروپا از طریق سه پایانه مرزی بازرگان ، رازی و سرو نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و امنیتی کشور داشته و بدین جهت لزوم آماده سازی زیرساخت های اساسی از جمله شبکه راههای اصلی پیش از بیش در استان نمایان می شود.

برقی با اشاره به ظرفیت ها و شاخص های استان در توسعه اقتصادی به عنوان دروازه ورودی اروپا و شاهراه ارتباطی با کشورهای همسایه و در نتیجه ظرفیت های حمل و نقلی افزود : با توجه به ظرفیت مطلوب اقتصادی و سایر ظرفیت های بالقوه استان آذربایجان غربی و همچنین قرارگیری در کریدورهای مهم و فعال حمل و نقلی کشور به عنوان مبادی ورودی و خروجی نگاه ویژه ای را به این استان ضروری ساخته و اقدامات بایسته ای را برای توسعه پایانه های مرزی لازم می سازد.

این مقام مسئول در مورد توسعه پایانه های مرزی استان و سرمایه گذاری های انجام شده در این مبادی ورودی و خروجی گفت: ساختمان سالن مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان سالن مسافری پایانه سرو در آستانه بهره برداری

ساختمان سالن مسافری پایانه سرو در آستانه بهره برداری