مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-27اقتصادي

بازگشت آتش به جنگل ها/ عدم تامین هلیکوپتر برای اطفای حریق


همزمان با تعطیلات چند روزه در کشور، رفع کامل محدودیت های تردد و افزایش سفرها آتش بار دیگر به جان جنگل ها و مراتع افتاده است.

در کنار بی دقتی گردشگران هنگام تفریح در جنگل، - همزمان با تعطیلات چند روزه در کشور، رفع کامل محدودیت های تردد و افزایش سفرها آتش بار دیگر به جان جنگل ها و مراتع افتاده است.

در کنار بی دقتی گردشگران هنگام تفریح در جنگل، تامین نشدن تجهیزات از جمله تجهیزات هوایی برای اطفای حریق، خسارت های آتش سوزی ها را دو چندان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین آمار سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بیش از 90 درصد از خسارت ها به جنگل ها و مراتع علت انسانی دارد.

ممکن است برخی گردشگران طبیعت به راحتی از کنار برخی عادت های رفتاری اشتباه مانند پرتاب ته سیگار به کنار جاده و رها کردن وسایل دارای خاصیت ذره بینی در جنگل بگذرند اما باید بدانیم که طی سال گذشته حدود 25 مورد آتش سوزی در جنگل های کشور به وقوع پیوسته است که بیش از 90 درصد آن عامل انسانی عمدی و غیرعمدی دارد همچنین در صدر عوامل انسانی نیز پرتاب ته سیگار به کنار جاده عنوان شده است.

سرهنگ علی عباس نژاد – فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری به ایسنا می گوید: طی روزهای اخیر حدود هشت مورد آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کشور در استان های بوشهر، ایلام، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آتش به جنگل ها/ عدم تامین هلیکوپتر برای اطفای حریق

بازگشت آتش به جنگل ها/ عدم تامین هلیکوپتر برای اطفای حریق