مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-27سياسي

گلایه عشایرنشین برج آباد در 8 کیلومتری سیرجان/نامه نگاری 7 ساله برای مشکل کم آبی


برج آباد روستایی عشایری در 8 کیلومتری سیرجان است و موج نارضایتی مردم از کمبود آب، رییس شورای اسلامی روستا می گوید: سابقه هفت سال نامه نگاری برای رفع مشکل نبود و کمبود آب روستا موجود است اما هیچ اقدام عملی ندیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، برج آباد روستایی عشایری در 8 کیلومتری سیرجان است و موج نارضایتی مردم از کمبود آب، تاکنون هر اقدامی را برای تامین آب شرب خود و آب مورد نیاز 3 هزار رأس گوسفند را داشتند و همچنان منتظر تصمیم مسئولان و اتخاذ راهکارهایی برای خروج از این وضعیت هستند.

با نزدیک شدن به فصل تابستان، موج جدیدی از نگرانی و ناراحتی مردم از کمبود و نبود آب شرب و آب مورد نیاز دام ها بیشتر می شود.

محل مرتع و سکونتشان همین روستا است بیش از یک قرن زندگی عشایری و سکونتشان در این روستا شاخص است چون جزو عشایر سیرجان به حساب می آیند اداره عشایری سیرجان پاره وقتی آبرسانی می کند و مردم می گویند نه کفاف می دهد و نه بهداشتی است چون در فاصله 300 متری خود شاهد آبگیری تانکرهای فراوانی هستند که از چاه ها، آب را برای مصرف صنعتی و معدنی گل گهر حمل می کنند.

  نوشاد پرویزی رییس شورای اسلامی روستا می گوید: سابقه هفت سال نامه نگاری برای رفع مشکل نبود و کمبود آب روستا موجود است از نامه نگاری به استانداری و ادارات کرمان و شهرستان گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه عشایرنشین برج آباد در 8 کیلومتری سیرجان/نامه نگاری 7 ساله برای مشکل کم آبی

گلایه عشایرنشین برج آباد در 8 کیلومتری سیرجان/نامه نگاری 7 ساله برای مشکل کم آبی