مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:402020-05-27سياسي

2 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ملایر بستری هستند


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه از ابتدای انتشار کروناویروس تعداد 123 نفر در شهرستان مبتلا شدند، گفت: در حال حاضر دو نفر بیمار مبتلا به کروناویروس در بیمارستان های ملایر بستری هستند.

- قدرت الله ولدی چهارشنبه 7 خردادماه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس شهرستان ملایر، بر ضرورت تداوم فاصله گذاری اجتماعی تا شکست کرونا تأکید کرد و افزود: براساس گزارش دستگاه های درمانی، نرخ ابتلای شهرستان ملایر یک سوم آمار کشوری است.

وی اظهار کرد: توفیقات حاصله در کنترل کرونا، نتیجه همراهی مردم و همکاری دستگاه های اجرایی است که به سهم خود از امام جمعه شهر ملایر در ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا، نمایندگان مجلس دهم و نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم، ادارات و دستگاه های ذیربط تشکر می کنم.

ولدی با اشاره به اینکه مصوبات ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس به دقت اجرا و توسط دستگاه های نظارتی رصد می شوند، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه ادارات و دستگاه ها، بقاع متبرکه، اصناف و اقشار مختلف و مشاغلی که از امروز دائر می شود، لازم و اجباری است و در صورت تخطی از رعایت، برخورد قانونی و قاطع قضایی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ملایر بستری هستند

2 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ملایر بستری هستند