مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-27اقتصادي

همکاری محققان چینی و ایرانی در حوزه علوم شناختی


پژوهشگران و فناوران دو کشور ایران و چین در پنجمین فراخوان صندوق علمی مشترک راه ابریشم در حوزه علوم شناختی با یکدیگر همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری های علوم شناختی، صندوق علمی مشترک راه ابریشم (SRSF) اعلام کرد: در اجرای طرح های تحقیقاتی و توسعه مشترک از سه طرح پژوهشی در زمینه علوم شناختی حمایت بعمل می آید و محققان ایرانی می توانند تا بیست و نهم تیرماه امسال پروپوزال های مشترک خود را در سامانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ثبت کنند.

براساس گزارش این صندوق، حداقل مدت زمان اجرای پروژه های پژوهشی در قالب این فراخوان یکسال و حداکثر مدت زمان اجرای آن سه سال خواهد بود.

حداکثر حمایت برای پژوهشگران ایرانی در این فراخوان مبلغ 1.

680.

000.

000 ریال در سال در نظر گرفته شده است.

صندوق علمی مشترک راه ابرایشم اضافه کرد: حمایت از برگزاری کارگاه آموزشی مشترک در زمینه علوم شناختی از دیگر فعالیت های این صندوق برای توسعه و گسترش همکاری های مشترک میان دو کشور ایران و چین است.

صندوق علمی مشترک راه ابریشم (SRSF) همچنین اعلام کرد: زمان اعلام نتایج نهایی طرح های پیشنهادی بیست و چهارم مهرماه امسال است و طرح های پژوهشی مشترک از دی ماه امسال آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری محققان چینی و ایرانی در حوزه علوم شناختی

همکاری محققان چینی و ایرانی در حوزه علوم شناختی