مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-27حوادث

جزییات مهار آتش سوزی دهرود دشتستان


سرپرست منابع طبیعی شهرستان دشتستان گفت: آتش سوزی منطقه دهرود شهرستان دشتستان مهار شد.

- رضا نیکنام در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان درباره مهار  آتش سوزی در مراتع  دهرود علیا و سفلی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در این پنج روز آتش سوزی، تعداد 140 نیرو از یگان حفاظت استان بوشهر و خصوصاً شهرستان دشتستان به صورت شبانه روزی درگیر جدال طاقت فرسا و  جانانه با آتش بودند و با کمترین و ابتدایی ترین امکانات به دل  آتش می زدند و برای نجات طبیعت حتی تا پای جان تلاش کردند تا آتش مهار شود.

سرپرست منابع طبیعی شهرستان دشتستان افزود: نیروهایی که از سراسر استان بوشهر جهت مهار آتش اعزام شدند، از شهرستان های دیلم، گناوه، تنگستان، دشتی و از 5 واحد تابعه در شهرستان دشتستان بودند.

نیکنام با اشاره زحمات دلسوزانه همه نیروی های اعزامی به منطقه ابراز داشت: بعضی از نیروها تا 24 ساعت در نقاط مرتفع کوهستان مانده و حتی جهت استحمام و تجدید انرژی هم به پایین نیامدن که واقعاً قابل ستایش بود امیدوارم کلمات هر چند اندک بتواند تشکر کوچکی از زحمات این عزیزان باشد.

نیکنام در خصوص حضور نیروی مردمی بیان داشت: در کنار مسؤولین و نیروهای یگان حفاظت، نیروهای مردم محلی، نیروی مقاومت  بسیج، شورا و دهیاری، دامداران، عشایر و گروه کوهنوردان حضور داوطلبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مهار آتش سوزی دهرود دشتستان

جزییات مهار آتش سوزی دهرود دشتستان