مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:462020-05-27سياسي

آمریکا جرات نگاه چپ به نفت کش های ایران را ندارد


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن جرات نگاه چپ به نفت کش های ایران را ندارد چون می داند با کوچک ترین حرکتی سیلی بعدی را دریافت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین طیبی فر پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد سپاه ثارالله کرمان ضمن تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: امروز اگر کشتی های جمهوری اسلامی مقابل ناوهای آمریکایی رژه می روند و بنزین را به کشورهای دیگر منتقل می کنند و همه قدرت های جهان اقتدار جمهوری اسلامی را تحسین می کنند و سر تعظیم فرود می آورند به خاطر وجود انسان هایی چون قاسم سلیمانی است.

وی به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: درست است که دشمنان سردار سلیمانی را از ما گرفتند اما آن زهر چشمی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دشمن گرفت تنها یک سیلی به دشمن بود که امروز ثمره آن را در کنار گوش آمریکا و در حیاط خلوت دیروز آمریکا مشاهده می کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به محض اینکه ناوهای جمهوری اسلامی با پرچم های برافراشته به حرکت درآمدند اعلام کردند شش ناو جنگی با هواپیما برای کنترل کردن این کشتی ها راه بیفتد اما تاکنون سه کشتی در ونزوئلا لنگر انداخته اند و دشمن قدرت نگاه چپ به آنها را ندارد چون می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا جرات نگاه چپ به نفت کش های ایران را ندارد

آمریکا جرات نگاه چپ به نفت کش های ایران را ندارد