مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:562020-05-27اجتماعي

صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحد های متخلف در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه برنا با اشاره به 138 مورد گشت و پایش صنایع و واحد های خدماتی شهرستان از ابتدای امسال گفت: این اداره با برقراری گشت های ویژه و مستمر، - رییس اداره محیط زیست شهر تهران از اقدامات بخش کارشناسی و نظارتی این اداره در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه برنا با اشاره به 138 مورد گشت و پایش صنایع و واحد های خدماتی شهرستان از ابتدای امسال گفت: این اداره با برقراری گشت های ویژه و مستمر، اقدام به اعزام تیم های کارشناسی برای شناسایی و کنترل وضعیت آلایندگی صنایع و واحد های خدماتی بخصوص بیمارستان ها کرده است.

وی در ادامه افزود: بر اساس پایش های انجام شده برای 32 واحد متخلف اخطاریه زیست محیطی صادر شد و 81 مورد نمونه برداری پساب واحد های تولیدی، صنعتی و بیمارستانی برای بررسی وضعیت و کیفیت خروجی فاضلاب این واحد ها به انجام رسید.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران در ادامه افزود: اخطاریه های صادره و ابلاغی از سوی محیط زیست برای واحد های متخلف، دارای مهلت قانونی بوده که مسئول واحد را مکلف به رعایت شاخص ها و استاندارد های محیط زیستی و رفع آلودگی می کند و در صورت عدم همکاری و اقدام مثبت موضوع به مراجع قضایی شهر تهران منعکس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحد های متخلف در تهران

صدور و ابلاغ 32 اخطاریه محیط زیستی برای واحد های متخلف در تهران