مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-27اقتصادي

شورای اجرایی فم تور همدان آغاز به کار کرد


معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: تبلیغات گردشگری اولویت نخست اداره کل میراث فرهنگی استان در پساکرونا است.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یکی از  روش های اثرگذار تبلیغات در مقاصد گردشگری برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا در طول سال ویژه گروه های هدف، برگزار می شود.

وی بیان کرد: استان همدان به عنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، به منظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتری از بازار گردشگران داخلی نیازمند تبلیغات و بازاریابی متمرکز  و برنامه ریزی شده که یکی از برنامه های بازاریابی پیش بینی شده برای ماه های آتی، فم تور (تور آشناسازی) ویژه اصحاب رسانه، خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان، آژانس داران فعال در حوزه تورهای داخلی و  بلاگرهای داخلی سفر است که در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان ادامه داد: برای اثرگذاری بهتر، در این فم تور ظرفیت محدودی (حدود 20 نفر) پیش بینی شده است و این مهمانان به مدت پنج روز در تور آشناسازی همدان حضور داشته و با جاذبه های گردشگری استان آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: این افراد طی مدت حضور خود در همدان و در بازدیدی که از جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اجرایی فم تور همدان آغاز به کار کرد

شورای اجرایی فم تور همدان آغاز به کار کرد