مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-27ورزشي

زمین تمرین استقلال را گرفتند!


تمرینات تیم فوتبال هوادار در حالی به میزبانی زمین شماره 2 آزادی برگزار شده است که این زمین به صورت انحصاری در اختیار باشگاه استقلال قرار دارد.

- تمرینات تیم فوتبال هوادار(سرخپوشان پاکدشت) روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

شاگردان رضا عنایتی در زمین شماره دو این مجموعه تمریناتشان را از سر گرفتند تا یکی از وعده های احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال را نادیده بگیرند.

تیم فوتبال استقلال تهران طی چند فصل اخیر همواره با مشکلات متعدد پیرامون وضعیت محل تمرین رو به رو بوده و از این رو پس از انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل این باشگاه، دو زمین تمرین برای آبی پوشان در نظر گرفته شده است.

سعادتمند پس از رسیدگی به وضعیت مجموعه ورزشی انقلاب، زمین تمرین آماده ای را برای شاگردان فرهاد مجیدی مهیا کرد و همینطور یک زمین تمرین دیگر را هم آماده کرد.

زمین شماره دو مجموعه آزادی که پیش از این هم شاهد برگزاری تمرینات استقلال بود این بار با عقد قراردادی رسمی به عنوان کمپ تمرینی این تیم شناخته شد.

با وجود اینکه پس از عقد قرارداد همکاری بین باشگاه استقلال و زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی عنوان شده بود این کمپ به صورت انحصاری در اختیار این باشگاه پرطرفدار تهرانی است اما برگزاری تمرینات روز گذشته تیم هوادار در این زمین تمرین کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین تمرین استقلال را گرفتند!

زمین تمرین استقلال را گرفتند!