مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-27اقتصادي

1500 گردشگر از موزه های استان همدان بازدید کردند


معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: موزه ها و اماکن تاریخی استان همدان طی دو روز تعطیلات اخیر 1500 بازدید کننده داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خاکسار پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با آمار گردشگران ورودی به استان همدان در ایام تعطیلات عید فطر گفت: با شیوع بیماری کرونا و به دنبال آن تعطیلی مراکز اقامتی و اماکن و جاذبه های گردشگری کشور، فعالیت های گردشگری در همدان نیز متوقف شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان ادامه داد: اردیبهشت ماه و پس از بهبود نسبی شرایط، ستاد ملی کرونا ترددهای بین استانی را مجاز اعلام کرد و فعالیت های گردشگری به صورت محدود آغاز شد و با ابلاغ دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح های سفر هوشمند و فاصله گذاری اجتماعی بخشی از نگرانی ها رفع و سفرهای بین استانی آغاز شد.

وی ادامه داد: استان همدان به عنوان یکی از مقاصد جذاب داخلی در نیمه اول سال مورد توجه مسافران و گردشگران داخلی بوده و در تعطیلات عید فطر با موج سفرها مواجه شد.

خاکسار ادامه داد: از آنجا که هنوز نگرانی هموطنان از شیوع دوباره کرونا و به خطر افتادن سلامتی مردم برطرف نشده و هشدارهای ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در خانه است، در ایام تعطیلات آخر هفته قبل و تعطیلات عید فطر استقبال چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 گردشگر از موزه های استان همدان بازدید کردند

1500 گردشگر از موزه های استان همدان بازدید کردند