مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-27سياسي

خرازی: ورود نفت کش ایران به آب های ونزوئلا حکایت از افول هژمونی آمریکا دارد


ورود نفت کش ایران به آب های ونزوئلا و شکستن دو حلقه محاصره سنگین علیه ایران و ونزوئلا به رغم تهدیدات و تحریم های آمریکا، - دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: ورود نفت کش ایران به آب های ونزوئلا و شکستن دو حلقه محاصره سنگین علیه ایران و ونزوئلا به رغم تهدیدات و تحریم های آمریکا، حکایت از افول هژمونی آمریکا، عزتمندی و اقتدار جمهوری اسلامی دارد، اقتداری که به پشتوانه رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع ایران به دست آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست دبیر کل حزب و با حضور رییس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست گذاری برگزار شد.

در این جلسه مباحث بحران آب غیزانیه ، پیام های ورود کشتی های حامل سوخت ایرانی به ونزوئلا ، آتش سوزی جنگل ها و مراتع گچساران و خشونت خانگی علیه زنان و قتل دلخراش رومینا اشرفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان به ارائه تحلیل خود در خصوص حضور کشتی های حامل سوخت کشورمان در ونزوئلا و دیپلماسی نفتی ایران در دریای کاراییب پرداخت.

وی تاکید کرد: ورود نفتکش ایران به آب های ونزوئلا و شکستن دو حلقه محاصره سنگین علیه ایران و ونزوئلا به رغم تهدیدات و تحریم های آمریکا، حکایت از افول هژمونی آمریکا، عزتمندی و اقتدار جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرازی: ورود نفت کش ایران به آب های ونزوئلا حکایت از افول هژمونی آمریکا دارد

خرازی: ورود نفت کش ایران به آب های ونزوئلا حکایت از افول هژمونی آمریکا دارد