مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:252020-05-27فرهنگي

گیشه سینماآنلاین؛ گردش مالی 7.5میلیاردی و بیش از یک میلیون مخاطب


طبق آمار ثبت شده، در طرح اکران فیلم ها در سینمای آنلاین طی بیش از یک ماه گذشته، تاکنون نیم میلیون بلیت فروش رفته و یک میلیون و 250 هزار نفر مخاطب به تماشای آثار نشسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با گذشت بیش از یک ماه از طرح سینمای آنلاین که از 24 فروردین و با اکران فیلم خروج فعالیتش را آغاز کرد، آمارها از حدود نیم میلیون بلیت فروش رفته در مجموع پنج فیلم به نمایش درآمده در فیلیمو و نماوا خبر می دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی این دو سامانه پخش این دو سامانه پخش اینترنتی، طرح سینمای آنلاین از 24 فروردین ماه 99 برای حمایت از سینمای ایران در بحران متاثر از شیوع بیماری کرونا و با نمایش فیلم خروج آغاز به کار کرد که در ادامه این مسیر چهار فیلم طلا ، زیرنظر ، مهمان خانه ماه نو و تیغ و ترمه نیز به آن پیوستند.

با گذشت بیش از یک ماه از شروع این طرح و در ادامه روند اطلاع رسانی از تعداد بلیط های فروش رفته، در حدود نیم میلیون بلیت در مجموع 2 پلتفرم تاکنون خریداری شده است.

این آمار که به صورت مستقیم به ازای هر خرید ثبت و به صورت تجمیعی از 2 پلتفرم میزبان این طرح اعلام می شود، خبر از گردش مالی حدود هفت و نیم میلیارد تومانی برای سینمای ایران می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه سینماآنلاین؛ گردش مالی 7.5میلیاردی و بیش از یک میلیون مخاطب

گیشه سینماآنلاین؛ گردش مالی 7.5میلیاردی و بیش از یک میلیون مخاطب