مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-27پزشكي

بهبود 92 درصد مبتلایان کرونا در اسدآباد/ از 16 اردیبهشت مورد بستری نداشتیم


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه از 16 اردیبهشت ماه موردی از بستری بیماران مبتلا به کرونا در اسدآباد نداشتیم گفت: در حال حاضر 92 درصد مبتلایان بهبود یافته اند.

- بهنام رضامخصوصی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خوشبختانه از 16 اردیبهشت ماه تاکنون موردی از بستری کرونا در اسدآباد نداشتیم اظهار کرد: در حال حاضر 92 درصد مبتلایان بهبود یافته اند و متاسفانه از ابتدای بیماری نیز چهار مورد فوتی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل مقابله با بیماری کرونا را داریم گفت: اوایل شیوع بیماری سیر صعودی این بیماری را در اسدآباد شاهد بودیم اما پس از مدتی توانستیم ضمن کنترل ویروس و مدیریت آن به عنوان نخستین شهرستان وضعیت سفید استان معرفی شویم.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با تاکید به اینکه یک روز پس از هشدار WHO اولین جلسه کرونا را در خلال کمیته امنیت غذایی تشکیل دادیم افزود: اعضای این کارگروه توجیه و پیش بینی های لازم در مقابله با بیماری انجام شد.

وی با اشاره به اینکه اسدآباد زنگ شست وشوی دست در ادارات و مدارس را به عنوان نخستین شهر اجرایی کرد که اولین اقدام عملی ما بود گفت: در این مدت اطلاع رسانی لازم به رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 92 درصد مبتلایان کرونا در اسدآباد/ از 16 اردیبهشت مورد بستری نداشتیم

بهبود 92 درصد مبتلایان کرونا در اسدآباد/ از 16 اردیبهشت مورد بستری نداشتیم