مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-27اقتصادي

آغاز نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری کالا همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اورجعلی علیزاده، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه www.

rpf.

rmto.

ir برای نوسازی خودرو خود اقدام کنند، افزود: مجموع ناوگان حمل و نقل باری سبک، نیمه سنگین و سنگین استان 35 هزار و 218 دستگاه است.

وی اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار و 532 دستگاه مربوط به ناوگان حمل و نقل سنگین بوده و متوسط سن این ناوگان 19 سال است و باید برای بهره وری بیشتر حمل و نقل از این فرصت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باری استان استفاده کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در این راستا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای فعالیت های متنوع خود به منظور نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از ظرفیت های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه از متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا 3 سال ساخت ثبت نام می کند.

علیزاده، ادامه داد: شرکت های تولید کننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت های حمل و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت های وارد کننده کامیون های سنگین دارای مجوز از وزارت صمت و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی

آغاز نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی