مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:102020-05-27سياسي

«صبح بخیر ایران» در آستان شیخ صدوق(ره) شهرری


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری از پخش آیتم ویژه «دست های مهربان» در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران در آستان شیخ صدوق(ره) شهرری خبر داد.

- حجت الاسلام حسن خانی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برنامه صبح بخیر ایران پنجشنبه این هفته هشتم خردادماه ساعت 7:30صبح از آستان شیخ صدوق(ره) شهرری به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

وی با اشاره به آیتم دست های مهربان در این برنامه ادامه داد: معرفی فعالیت ها و دستاوردهای اوقاف در حوزه های گوناگون مربوط به سنت حسنه وقف ازجمله وقف علمی، پزشکی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و غیره از مهم ترین هدف های این برنامه است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری افزود: این برنامه با حضور فرماندار ری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری و خیران با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ نیکوی وقف برگزار می شود.

خانی با اشاره به بازگشایی صحن های بقاع متبرکه از صبح روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا درب های صحن های امام زادگان واجب التعظیم به روی عاشقان اهل بیت علیهم السلام بازگشایی شده و از ساعت 7 تا 19 با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان زائران گرامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صبح بخیر ایران» در آستان شیخ صدوق(ره) شهرری

«صبح بخیر ایران» در آستان شیخ صدوق(ره) شهرری