مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:302020-05-27اقتصادي

رشد 40 درصدی کشت پنبه در کشور


مجری طرح پنبه کشور با اشاره به اینکه سال گذشته 90 هزار هکتار از اراضی استان ها به زیر کشت پنبه رفته بود، گفت: امسال شاهد رشد 40 درصدی در کشت این محصول هستیم.

- ایسنا/اردبیل مجری طرح پنبه کشور با اشاره به اینکه سال گذشته 90 هزار هکتار از اراضی استان ها به زیر کشت پنبه رفته بود، گفت: امسال شاهد رشد 40 درصدی در کشت این محصول هستیم.

هزار جریبی هفتم خرداد در بازدید از مزارع پنبه شهرستان پارس آباد مغان با بیان اینکه دشت مغان یکی از مناطق مهم پنبه کاری کشور محسوب می شود اظهار کرد: امسال در سطح کشور بیش از 110 هزار هکتار پنبه کشت شده است.

مجری طرح پنبه کشور با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد با 10هزار هکتار زیرکشت پنبه نسبت به سطح کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته 90 هزار هکتار از اراضی استان ها به زیر کشت این محصول رفته بود که امسال رشد 40 درصدی را در کشت این محصول شاهد هستیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء دانش و مهارت فنی لازم در جهت مدیریت صحیح مزارع پنبه به کارشناسان و کشاورزان پیشرو، بر آمادگی کامل کلیه کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها و همچنین کلینیک گیاه پزشکی در جهت ارائه خدمات فنی و مشاوره ای تاکید کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 40 درصدی کشت پنبه در کشور

رشد 40 درصدی کشت پنبه در کشور