مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:362020-05-27ورزشي

تعویق المپیک فرصت خوبی برای کسب سهمیه تیمی ریکرو است


تیرانداز اصفهانی تیم ملی ریکرو گفت: با تعویق المپیک فرصت خوبی ایجاد شده است که اگر برنامه ریزی مناسبی انجام شود می توانیم با حداکثر آمادگی در مسابقات شرکت کنیم و برای اولین بار سهمیه تیمی تیراندازی ریکرو را به دست بیاوریم.

- امین پیرعلی امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان با اشاره به بازگشایی باشگا ه های ورزشی اظهار داشت: بعد از بازگشایی باشگاه ها هنوز برای تمرین نرفته ام و قرار است از هفته آینده در باشگاه تمرین کنم.

تیرانداز اصفهانی تیم ملی ریکرو افزود: سرمربی تیم ملی قبل از عید و بعد از تعطیل شدن تمرینات گروهی تشکیل دادند تا طبق برنامه ها تمرینات را در خانه انجام دهیم، روزانه گزارش تمرینات را به مربی می دهیم.

وی با بیان این که منتظر اعلام فدراسیون در خصوص تشکیل اردوهای تیم ملی هستیم، گفت: در مورد مسابقات نیز منتظر اعلام فدراسیون هستیم و تاریخ دقیقی برای شروع فعالیت های این چنینی نداریم اما برنامه تمرینی خودم را با هماهنگی مربی پیش می برم.

پیرعلی در ادامه با اشاره به تعویق المپیک توکیو گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک قرار بود در اواخر خرداد ماه برگزار شود که به تعویق افتاد؛ قبل از عید اعزام به تایلند را داشتیم و بعد از عید قرار بود در مسابقات جهانی چین شرکت کنیم و اردوی تدارکاتی خارج از کشور را داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق المپیک فرصت خوبی برای کسب سهمیه تیمی ریکرو است

تعویق المپیک فرصت خوبی برای کسب سهمیه تیمی ریکرو است